2015-07-31

Nakamaru /2015,7,20


少し前になりますが、7月20日は地元のイベント
"Nakai Stadium Marche"に参加してきました。

この日同時開催の"Funny's American car meeting"で
アメフェスブースのお隣をお借りしまして、ブースを
出展させていただきました。ありがとうございました。

晴天でとても蒸し暑く、熱中症になるかと思うほどでした。

I joined "Nakai Stadium Marche" with "Funny's American car meeting"
at near my hometown last week monday. Thank you very much.

It was very humid there, I thought I was going to have heatstroke.












































ご依頼も承りまして、しばらく作業しておりましたが
あまりの暑さに後日出張させていただく事にしました!
ありがとうございました。

スタジアム内ではフリマや物販がたくさん並び、大盛況だった
みたいですね!また機会がありましたら参加したいと思います。

I received customer order and working at the time, but again
at a later date.. because I was going to have heatstroke!! 
Thank you I-san.

If I have the chance, I would like to join again.


Ginger*


▼▼イベント参加予定▼▼


@お台場 青海パーキング

9月27日(日)【Kustom Kulture City 7】
@小田原城二の丸広場

@パシフィコ横浜